10 Mart 2012 Cumartesi

Gülüşlerinde Yaşat Beni


Sana geliyorum mevsimlerin koynundan.
Bir elimde umutların,
Bir elimde yüreğim,
Gülüşlerine geliyorum yaralı ırmakları aşarak.
Bu yolculuğun sonunda;
Ya yıldızları dolduracağım saçlarına,
Ya da 
aydınlıkları bırakacağım karanlıklarına. 

Ağustos sıcağında, 
Toprağı alnından öperken 
Ne olur beni bekle. 
Köpükleri kirlenmemiş dalgaları 
Sereceğim kurumuş dudaklarına. 

Sabah ezanlarında uyandığımda 
Omuzlarımdan yüreğine 
Binlerce martıyı kanatlandırıyorum. 
Her gece rüzgarın koynuna girip 
Sevdanı bırakıyorum 
Yağmurun nazlı kirpiklerine.. 

Uzaklarda olsam da gül yüreklim, 
Gülüşlerinde yaşat beni.. 
Yollarda yorulsam da 
Gözlerindeki umutla karşıla beni.. 
Biliyorum ki; 
Bir gün geldigimde yüreğine, 
Bahar kokacaktır ellerin. 
Nisan yağmurlarıyla düşsem kirpiklerine 
Kurak topraklarında umutlar filizlenecektir.. 
Hadi nefesinde yaşıyorken mutlulukları, 
Sen, gülüşlerinde yaşat beni..



İsmail Sarıgene

Buscar